Tunisian Beauty Tips

by - mai 22, 2016

Krása arabských holek spočívá ve dvou věcech. Dlouhatánský černý vlasy a řasy jak motýli křídla. Oukej, černý vlasy mám a řasy taky :D 
Nejsou sice jak ty motýli křídla, to víte, půlka mejch genů je z Asie a asiatky prostě řasy nemaj :D Achjo :D

Naštěstí maj tuniský holky plno tajných receptů, o které se s vámi ráda podělím :)



Olivový olej
To je asi ten nej beauty hack :) Můžete si ho dávat jako masku do vlasů, jen tak samotný nebo smíchat s něčím jiným.
Moje oblíbená ingredience je ... česnek ! Vezmete pár stroužků, vymačkáte do skleněné uzavíratelné nádoby a zalijete olivovým olejem. Nechte louhovat den nebo dva a dávejte jako zábal na vlasy. Já si to nechávám pár hodin a pak vymejete šamponem a usušíte :) A nebojte, ty vlasy pak nesmrděj :D Fakt ne :D

Taky můžete smíchat pár olejů dohromady, kokosák, ricínovej a olivovej :)) Většinou je trochu zahřeju a aplikuju přímo na pokožku obrovskou injekcí :) Bez jehly samozřejmě :D 
Namasírovat, zabalit a po pár hodinách vymejt, vyfoukat a budete mít hřívu jak z pohádky :))

Olivovej olej se dá používat i na plet´. Na odlíčení :) Prostě si nalijete trochu do dlaní, rozehřejete a masírujete celej obličej a oči :) Veškerej make up jde krásně dolů. Já potom setřu žínkou z mikrovlákna (mám dvě velikosti, větší na obličej a menší na oči) a aplikuju růžovou vodu.
Hydratovat zase můžete troškou olivovýho oleje :D 
Rozehřát, namazat a spát :D Je to vážně lehký :)

Růžová voda
Dá se koupit na trhu, domácí a dost levná. Mě jí dělá babička, skladuje všelijaký lahvičky, do kterých mi pak vždycky trochu nalije :D Ted´je to lahvička od sirupu na kašel :D 
Růžová voda je výborná na plet´, na hydrataci, na osvěžení, na fixaci make upu. na ředění jílových masek na obličej místo obyčejné vody:))
Ale dá se použít i na vaření, zkuste si dát trošku do těsta na palačinky, nebo do muffinů, pár kapek si můžete dát i do kávy :))


Ricínový olej
Ten se  tady dá koupit v každé lékarně, 90 ml za necelý tři dináry :D Používám ho na obočí a na řasy. Těch 90 ml se vážne nedá vypotřebovat, takže jsme si koupili jednu lahvičku napůl s Luckou a stejně tam mám pořád tu půlku :D
A ricíňák je ůžasnej i na nehty :) Pokud jste jako já a lakujete si je obden a chcete je mít silný a nelámavy, tak si vatovou tyčinkou nebo malým štětečkem  dáte trochu na nehty a on se přes noc krásně vpije :)


Další super věc na vlasy, která je v Tunisku na každým rohu je aloe vera :) Babička má dvě, takže je pravidelně ošmikávám :D Z listů si vyndáte gel a ten si daváte rovnou na vlasy :) Já to mícham s olejem, zase olivovým nebo ricínovým at´ to má pořádný grády :D 
Jen pozor, ten gel má takovou, ehm, trošku nudlí konzistenci :D 
Zase namasírovat, zabalit a po pár hodinách vymejt a vyfoukat :D



Jíl
Zase se prodává normálně na souku, najdete ho přírodní, větší nebo menší zelený kousky :D
Dají se s ním dělat masky na obličej - trošku jílu se rozředí růžovou vodou a já si k tomu přidávám pár kapek tea tree olejíčku. Můžete dát i trochu medu, záleží na vás a na vaší pleti :)
Pokud chcete šampón, tak dávám víc vody aby to bylo tekutější, jíl má tendenci vlasy vysušit a tak přidávám olivový, nebo ricinový nebo arganový olej :) 
Napatlat a pořádně vymejt :) 



Tak co, vyzkoušíte nějakej beauty hack ? Doufám, že ano, já si je nemůžu vynachválit :) A jestli někdy přijedete do Tuniska, dejte mi vědět, vezmu vás na nákupy :)

Všem moc děkuju za komentáře, ani nevíte, jak jsem za ně ráda :)) 
Mějte se krásně, vaše Hybrid Girl

You May Also Like

1 commentaires

  1. Taky mám doma ještě spoustu ricinovyho dávám si to na řasy a na obočí když potřebuju aby mi dorostlo :) masky na hlavu si taky občas dělán a je to bomba. Co pouzivam pravidelně je maska z arganoveho oleje a pak ještě arganovy olej do konečků po rozcesani. Od té doby co používám ten argan do konečků mám konečky opravdu krásné :)

    RépondreSupprimer