Tunisanky

by - mai 15, 2016

Follow my blog with Bloglovin

EN: Yesterday evening, when I found this street sale event on Facebook I was amazed ! Finally the occasion to show you that tunisian girls are actually very stylish :) Believe me, they go to beauty saloons and they pemper themselves more that you can imagine. Me, I do not usually wear a make up when I just go to the grocery store and I regret it most of the time :D

Anyway, this clothes market was just around the corner so I put on my diy jeans, grabbed my camera and I was ready to go :)
It was full of last fashion accesories, sunglasses and even very cute bikinis, so it was really hard to resist :D Fortunately I did, so I went back home with all my money and with plenty of colourful pictures to show you :)

Hope that you will enjoy them, let me know in the comments down below :)
Enjoy the life and especially enjoy yourselves :)
Your Hybrid Girl



CZ: Včera večer jsem tak bez zájmu brouzdila na Facebooku (určitě to děláte taky, vlastně ani nevíte na co koukáte, jen tak prstem přejíždíte fotky a statusy :D ), když na mě vykoukla akce, ktera se bude konat zrovna v neděli - vide dressing ! Pár holek co se rozhodne provětrat skříně a prodat, to co už nenosej nebo koupili něco, co už se jim tak nelíbí :)

Chápejte, mě většina takovejch akcí nic neříká, ale bylo to za rohem a aspoň se podíváte, jak se tuniský holky oblíkaj :))

Takže jsem do sebe kopla zbytek čaje, domyla nádobí a uklidila (vždycky uklízim, než jdu spát, ráda se probouzím do čistýho bytu :D) a šla spát.

V neděli ráno už jsem si jen při snídani nalakovala nehty - přece nepůjdu bez laku, že jo a přemýšlela jakej super cool outfit si na sebe vezmu :D Vyhrály to diy džíny, který jsem si v létě pomalovala s Nicolou (jestěže tě mám, Nicolenko :)) ) a šla jsem.


Sluníčko svítilo (trochu moc silně) a ptáci zpívali (strašně potichu) a já jsem dorazila na místo.

Jestli si myslíte, že tunisanky jsou holky zabalený v šátku a nějakým neforemným hadru co vypadá jak pytel od brambor, tak jste rozhodně na omylu. Ty holky jsou strašně moderní ! Jakože fakt ! Já, která nevidim důvod proč bych se měla malovat když jdu "jen" na nákup, kolikrát lituju, že jsem si nedala aspoň tu řasenku :D
Jsou to holky oblečený podle posledních trendů, co choděj pravidelně na kosmetiku, manikúru a já nevim na co všechno :D

Na prodej byly plavky, kabelky, sluneční brýle, doplňky, šaty, no všeeechno možný :D Já jen chodila mezi stánky a přemýšlela, jestli tohle všechno vážne tak nutně potřebuju :D

No podívejte se sami, neskoupili byste to všechno ?? :D































Podobných akcí se po celém Tunisku koná mraky, všechny jsou na facebooku :) Můžete na nich potkat fajn holky, provětráte peněženku a jdete domů s kouskama, kterých je plnej instagram :D
Já na sebe ovšem můžu být pyšná, nic jsem nekoupila a vracela se domů "jenom" s hromadou fotek :D

A co vy ? Máte rádi podobné akce, nebo raději nakupujete v obchodech ? Napište mi, budu se na vaše komentáře těšit :)

Užívejte sluníčka a noste věci, které máte rádi :) co na tom, že nejsou zrovna značkový :)

Vaše, Hybrid Girl


You May Also Like

2 commentaires

  1. Miluju tyhle akce a mám hroznou radost když vždycky něco dobré pořídim :) a ty kkalhoty se nám faktpovedly :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. No jsou super ! Mám je strašně ráda a nejradši bych je tahala furt ! :D

      Supprimer