Day in Tunis

by - mai 13, 2016


Tak už jsem zpátky v Tunisu ! Už na instagramu jste mohli vidět pár fotek. Navštívila jsem ty "lepší" části, kam obvykle nechodím a tak jsem toho trochu nafotila :)

Nevim proč je většina ve čtvercovým formátu (fakt díky instagrame), ale snad se vám to bude líbit.

Začala jsem v malebné vesničce Sidi Bousaid, kde jsem měla uplně super fíkovej džus :) Výbornej teda byl, ale fotogenickej moc ne :D Na fotce to vypadalo jako blivajz :D

V Sidi Bousaid je přístav a malá pláž, takže jsem se džusem v ruce šla projít a strašně nenápadně všechno fotila :D "Tohle dám na blog ! Ježis a tohle taky !" (Ano, sama se sebou mluvím česky :D )






Vidíte tu horu v dálce ? To je Boukornine, což arabsky znamená "Ten se dvěma rohy". Je na něm národní park, kde jako na jediném místě na světě roste vzácná rostlinka jménem Cyclamen Persicum. 
Hezký jméno, co ? Česky je to brambořík :D Kdo na tohle přišel, to bych chtěla vědět !


Tady ho máte, bramboříka :D Samozřejmě, do národního parku se musim jít podívat !





Malej tuniskej "asi bonsaj" jsem nemohla nevyfotit :D Kaktusek v květináči :D Takovej bych chtěla domu.


 Další buganvílie. Jsou všude, nevoněj, ale jsou krásný.



Nechtěli byste mít lod´ a jen se na ní vozit ? Já teda jo ! V přístavu bylo krásně, sluníčko a větřík, který rozcinkával zvonkohry na těch lodích :)


 Abyste věřili, že tu máme kina ! Já do nich teda moc nechodim, tuniský filmy nechápu, radši si pustim něco doma na počítači (Neeeeee, já přece nestahuju :D )


 Obchodní centrum :) Ano taky je tu máme. Mimochodem, tohle je Marsa, jedna z těch šik čtvrtí.



Měla jsem cheat day, takže pizza musí být :D A naproti Zephyru je jedna malá pizzerie, kde dostanete třeba i jen jednu porci :)


Další rádoby šik čtvrt´a to je tentokrát Nasr. Tohle je ta hlavní ulice - ulice Hedi Nouira a jen na týhle ulici najdete víc než 150 kaváren. Jsou jedna vedle druhý a jsou všechny plný :D


A konečně ! Nová kavárna, do který jsem chtěla zajít už straaašně dlouho :D Já moc kavárnová nejsem, radši si to udělám hezký doma, a pak toho pokaždý lituju :D No a jak jsem do týhle strašně chtěla, tak jsem byla zklamaná :D Strawberry soft mojito bylo ze sirupu místo z pravýho ovoce, sladký a nedobrý :D A za mnou tlupa pubert´áku, co řvali, že už jsem je chtěla okřiknout :D Týjo, asi stárnu :D


Mimochodem, všimli jste si, jak se světlo začalo pomalu ztrácet, jo ? :D Na poslední fotce už je večer, takže pak už jen dom, odlíčit se a spát :D


Snad jste si článek užili, tak jako já si užila den :)) Těším se na vaše komentáře.

Mějte radost, ze života i sami ze sebe a nenechte si den zkazit těma ostatníma :)

Vaše, Hybrid Girl

You May Also Like

6 commentaires

  1. Krásný fotečky! Už abych se za tebou doletěla podívat :)

    RépondreSupprimer
  2. Krásné fotky! Já se chci taky procházet s džusem na pláááži! :) V Praze už je taky hezky, ale pláž to neni :'(

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Doraž na dovču a já tě na ten džus ráda vezmu :))

      Supprimer
    2. My teď cestujem moc, už mi nezbejvá dovča ani peníze :D

      Supprimer
    3. Tak začni šetřit, protože článků bude víc a víc a tobě se sem bude strašně chtííííít :D

      Supprimer