Jak se žije v Tunisku

by - mai 08, 2016


Do Tuniska jsem se přestěhovala asi před 12 lety. Bylo mi asi 15 a o Tunisku jsem až do té doby měla velice zvláštní představy :D

Když jsem poprvé zjistila, že je Tunisko v Africe byla jsem strašně šokovaná, jak je to možné. Afrika pro mě znamenala domorodce s kopím, žirafy a hrochy. Trošku ignorant no, ale bylo mi 13 :D
Každopádně život v Tunisku není o tom válet se celý den v bikinách na pláži a opalovat se, ale ani o tom nosit šátek a modlit se.

Za život v Tunisku jsem vlastně vděčná, je klidnější (pravda, že někdy až moc klidnější :D ) a je mírumilovnější (dobře, možná pomalejší :D ).


Život v Tunisku je rodinný
První věc, která vás v každé tuniské rodině trkne je respekt. Respekt mladších vůči starším. Tuniské rodiny drží pospolu, neexistuje tady, že se v 18 odstěhujete a nazdar mami, tati !

Život v Tunisku je hlučný
Ať už je to volání muezzína k motlitbě nebo třeba jen normální každodenní diskuze, je to strašně nahlas :D A pokud arabsky nerozumíte, budete mít pocit, že se hádaj :D A až se arabsky naučíte, budete prostě křičet s nima :D



Život v Tunisku je plný jídla, barev a vůní
Tuniské souky jsou plné zeleniny a ovoce, barevného a voňavého koření a všelijakých mořských potvor. Na každém rohu najdete obchůdky a malé restaurace a kavárny, kde si můžete dát něco dobrého.
Známí, co přijedou na dovolenou mi neustále říkají, že zelenina je tady "strašně dobrá". Mě přijde normální, asi už jsem za ta léta rozmlsaná :D





Život v Tunisku je plný sluníčka
V létě se teploty pohybují okolo 38/40° C. A zkuste v tomhle vedru pracovat v uniformě a nevypadat jako potící se vorvaň :D Néé, to vážně nejde :D
Sluníčko svítí i v zimě, rozhodně to není na koupačku, to fakt ne, ale pokud se vám poštěstí, krásně vás prohřeje :))
Jinak je tu zima, díky moři pěkně hnusná :D Vlhká a leze do kostí, takže punčocháče jsou povinnou zimní výbavou :D Já vim, je to pekelně přitažlivý :D
Ale pozor, pozor ! Na severu Tuniska padá sníh :D Vážne :D




Život v Tunisku mě ale nepřestane překvapovat
Pán, který se vede ovci na provázku nebo kráva co se pase ve vilové čtvrti v Tunisu :D
Každý den nacházím nové věci a nová místa a nesmírně si to užívám :D Po 12 letech také zjišťuju, že nám tu roste kopřiva, no chápete to ? :D


A co vy, byli jste někdy v Tunisku ? Nechte mi své dojmy v komentářích, budu ráda :)
Užívejte sluníčka a mějte se rádi,

Vaše, Hybrid Girl

You May Also Like

5 commentaires

  1. Miluju Tunisko a miluju Tvůj blog!!

    RépondreSupprimer
  2. Ahoj, byla jsem v Tunisku dvakrát a teď podruhé jsem si ho zamilovala. Vzhledem k tomu že mam interkontinentální vztah, možná tam na nějakou chvíli půjdu žít. Pokud bys měla pro mě nějaké tipy ohledně delšího pobytu, budu moc ráda kdybys mě zkontaktovala.
    Krásný den 🌷

    RépondreSupprimer