Není suvenýr jako suvenýr

by - mai 19, 2016

EN:    Even before I started to write my blog I went to see The Tunisian Artisanal Trade Fair. I really regretted that I have no pictures to show you, no story to tell, but then I found the official facebook page and their amazing photos :) So here we come, have look and maybe you will get some inspiration for your souvenirs from Tunisia this summer :))
Let me know in the comments how do you like it :)))

Your, Hybrid Girl



CZ:   Díky své práci se setkávám s klienty, kteří do Tuniska jezdí už několik let pravidelně :) Hodně z nich se za ta léta stali mými přáteli (však vy se všichni poznáte, že jo ? Neli, Hani, Dášo...  :)) a doma mají plno bubínků, plyšových velbloudů, tuniských hábitů, harissy a všelijakého koření :)

Přiznávám, že za ta léta asi není uplně nejjednodušší najít suvenýr, co doma nemáte :D

Tuniská řemeslná výroba je ale rozmanitá a každý rok se v Tunisu koná veletrh, kde se prezentují nové a výrobky a značky, jestě krásnější a rozmanitější než byly minulý rok.

Já jsem se na ten veletrh samozřejmě šla podívat. Viděla jsem ůžasně bio fíkové marmelády, džemy z granátových jablek, přírodní kosmetiku, dřevěné výrobky, náramky a cinkrlátka ale i nábytek a bytové doplňky.

Všechny fotky pocházejí z oficiální facebookové stránky Tuniského Úřadu pro Řemeslnou Výrobu (odkaz máte tady ), já jsem totiž na veletrh šla ještě jako neblogerka :D

Já zbožnuju všechno, co je typické, přírodní a ručně dělané, a pokud jste na tom jako já, tak se mrkněte na tu krásu :)































Doufám, že jste našli něco co se vám líbí a co byste si určite koupili :)) Já určitě vyzkouším jednu ze značek přírodní kosmetiky, to je moje !

Dejte mi vědět a mějte se hezky :)))

Vaše, Hybrid Girl

You May Also Like

0 commentaires