Who Is Hybrid Girl - o mně

by - mai 17, 2016

Články o životě v Tunisku vás baví a tak je na čase, abych se vám trošku představila :) Kdo vlastně jsem a proč Hybrid Girl ?

leden 1990
Jsme v Mongolsku, kde jsou teploty touhle dobou okolo -35°C a do týhle zimy přicházím na svět. Malé, buclaté miminko, kterému se  do vínku dostalo krve předků Čingischána a Hannibala. Je mi souzeno dobýt svět ! :D Není to krásné do začátku života ?

listopad 1991
Pořád jsem malé buclaté miminko, balí mě do kožíšku, poprvé v životě nasedám do letadla a letím i s maminkou směrem do České Republiky.

léto 1993
První prázdniny v Tunisku, první úpal a první arabská věta "aatini brabi khobza" - dej mi, prosím, chleba :D Jak málo stačí k dětské radosti :D

září 1996
Nastupuju do školy v Liberci a o par měsíců později se stěhuju do Měchenic u Prahy. Chodím do družiny a poprvé během celého svého dětství mi dochází, že být jiná nemusí byt vždycky fajn. Děti v družině se mě ptají, zda opravdu jíme v Mongolsku krokodýli a jak to můžu stíhat létat každý den do školy :D

březen 1999
Nastupuju v Libni na výběrovou jazykovou školu a pyšně všude prohlašuju, že jsem vegetariánka :D Jenže při pohledu na obalovanej řízek na své vegetariánství trošku pozapomenu :D Objevuju Městskou knihovnu a v ní miliony knížek a příběhů.

září 2001
Všichni mluví o atentátu v New Yorku, o teroristech a má školní léta jsou ta nejhorší ze všech. Posmívání a nadávky jsou na denním pořádku a já nechápu proč je špatné být Mongolka nebo Tunisanka.
Místo chození ven s kamárady, čtu celý den knížky a začínam nosit brýle, který nesnášim :D

září 2005
Spolužáci vyrostli, zmoudřili a já si pomalu nacházím místo ve svém kolektivu. Základka končí a já doufám, že na střední bude líp.
Přijali mě na obchodní akademii, ale já odjíždím do Tuniska, objevit novou kulturu a začít nový život. 
Učím se arabsky a o rok později nastupuji na tuniské gymnázium a rychle mi dochází, že moje představy o Tunisku jako o arabské zemi byly hodně divný :D

červen 2010
Dokončuji gymnázium v Zarzisu a zde také maturuju v oboru Přírodní vědy. Mimochodem, v maturitním ročníku máme 4 kluky a 28 holek :D
Rozhoduju se, kam potom. Jazykovky, ekonomie, umění - Tunis, Sousse nebo Monastir ?
Jsem přijatá na Ekonomickou fakultu v Tunisu a v září tedy odjíždím na druhý konec země.
Díky tatínkovi mám letní brigádu v miniklubu a začínám objevovat tuniský cestovní ruch.

červen 2014
Po čtyřech letech na ekonomce mi dochází, že to opravdu není nic pro mně a k tatínkově velké radosti ze školy odcházím :D
Objevuju jógu - jediný sport, který mě opravdu baví.
Každé léto pracuji jako delegátka pro české turisty a rozhodnu se nastoupit do prvního ročníku do školy cestovního ruchu.

duben 2016
V létě jsem pracovně na Djerbě a v zime chodím do školy v Tunisu. Konečně nacházím obor, který mě baví a ve kterém jsem dobrá.
Lidé se do Tuniska bojí a mají všelijaké představy a já se rozhoduji založit blog. Chci jim ukázat Tunisko tak, jak jsem ho objevila já.


Chápete už, proč Hybrid Girl ? Já jsem na svůj původ pyšná, po čase jsem pochopila, že být jiná je dobré a že právě v mojí odlišnosti je moje síla. I přesto jsem si ale kladla otázku, kdo vlastně jsem. Občas se cítím být Češkou, občas Mongolkou a občas Tunisankou. A abych přestala hledat, rozhodla jsem se být obyvatelkou světa. Je to jednodušší :)

Buďte rádi, že jste jiní :) Kdybychom byli všichni stejní, byla by na světě nuda :))

Vaše, Hybrid Girl




You May Also Like

13 commentaires

  1. Krásnej článek! :) Až je mi z toho po letech zase smutno :/ Držím palce na školu! :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Škola dobrý, všechno jde jak po másle :) Dík Evičko

      Supprimer
  2. Hezky napsané. Pište a foťte dál ☺. Bavíte mě. 😉

    RépondreSupprimer
  3. Hezky napsané. Pište a foťte dál ☺. Bavíte mě. 😉

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Moc děkuji, ani nevíte jakou mi děláte radost :))

      Supprimer
  4. Taky to tak s tou identitou cítím. Když se podíváme na naši planetu z vesmíru, neuvidíme žádné hranice. Máme jednu Zemi a jednu národnost - LIDSKOU! :)

    RépondreSupprimer
  5. Sanaa, spoznala som Vás tento rok v Tunisku, ste úžasná mladá dáma

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Děkuji, moc si toho vážím a těším se zase nashledanou :))

      Supprimer
  6. Jsi nejlepší!!!!! :-) jen tak dál ;-) Odlišnst dělá svět barevnějším, zábavnějšíma hlavně krásnějším! Ty jsi toho dobrým příkladem :-)

    RépondreSupprimer