Tunisia Tour - Day 1

by - juin 05, 2016

Je neděle a jak každý ví, v neděli se nedělá :) Sedím na recepci, koukam na turisty okolo a přemýšlím, kde začít...

Od minulého úterka jsem projela pět měst a asi devět hotelů :) Ano, je to fuška :D Jeden výhled na moře hezčí než druhý, písečné pláže a azurové moře, dezerty a dortíčky, že nevíte kterej dřív :) No nechci vědět kolik jsem přibrala :D

A kde že jsem to vlastně byla ?
V Hammametu - v tom nej hotelu jaký jsem kdy v Tunisku viděla ( a že jich je hodně :D ), v Tunisu na výletě do Kartága, v Mahdii, kde je obrovský hřbitov hned u moře a nádherná pláž, v Monastiru u impozantní pevnosti - Ribátu a v Sousse, kde se to hemží turistama a obchodníkama :D

Fotek mám snad milion, že ani nevím která je která :D 

Jo, a až sem přijedete vemte si s sebou rozdvojku :D Zvlášť, jestli jste jako já a neustále nabíjíte dva telefony a tablet :D Ještěže jsem měla rozbitej ten počítač :D

Ted' už ale nebudu zdržovat, mrkněte se sami :)) 

Pohádka začala v Hammametu v hotelu Golden Tulip Tej Sultan ! To bylo žůůůůžo ! 
Vážně  L-U-X-U-S !!! Špičkovej servis, krásný pokoje a úúúžasný jídlo !
Já teda nejsem žádnej barbar, ale v tomhle hotelu když mě číšník prosil at' si nenechávám příbor, že mi donese novej jsem si připadala jako neomalenec :D 









Vidíte ty koupelnový vzorečky ? Strašně jsem je chtěla domů :D




Spa a vnitřní bazén měli tak klidnou atmosféru, že stačilo nakouknout a hned jste se cítili líp :D








No a jídlo je v tomhle hotelu kapitola sama pro sebe :D Každej jsme si byli přidat aspoň dvakrát :D Každýho chodu !



V Hammametu jsme ještě navštívili roztomilej hotel jménem Samira Club, kde mají bungalovy jsou rozdělený do barevných uliček a na postelích na vás čekají úžasný labutě z ručníků :) Já je mít nemůžu, je mi pak strašně líto je ničit :D










Tak co, kterej hotel byste brali vy ? Útulné bungalovy nebo luxusní pětihvězdu ? A vůbec, máte nějaký oblíbený hotel v Hammametu ? Dejte mi určitě vědět, budu se těšit :)

Vaše, Hybrid Girl

You May Also Like

0 commentaires