Jak se z hrabáku vyklubal Hammamet Hood a jak jsme si udělali taxi tour

by - juin 29, 2016

Víte, jak jsem vám včera říkala, že dneska vezmu Hanku na hrabací trh ? No tak jsme se na to dneska celej den těšily :D Byla u mě na pokoji, projela mi skříň a já jenom ‟ tohle mám z hrabáku a tohle taky, jo a tohle taky‟ :D

Po třetí jsme ještě narychlo měnily peníze, chytlu taxika a za 4 dináry jsme byly na místě. Zrovna připravovali ty stánky, super ! Budem mít to nejlepší oblečení :) 
Tak jsem si řekly, že se projdem, než to dodělaj... Našly jsem hezkej obchůdek s keramikou a na stěnách u silnice úžasný malby - no hotovej Hammamet Hood :)

Asi po hodince pózováni a focení jsme se šnečím tempem vracely, ale to oblečení pořád nikde ! Chvilku okouníme a pak se teda jdu zeptat, jak dlouho ještě :) ‟Ale slečno, my to ted' jen připravujem, prodávat začnem až zítra ráno :D Ve čtyři ! :D ‟ 
No tak tyjóóó !

No ostuda a výtlem, až nás z toho bolelo břicho :D

Tak si řikám, že nevadí, že když už jsme ve městě, zajdem aspoň do mediny na souk a vezmu holky do místní kavárny u pláže.

Nastupujem do taxíku, vysmátý a já oznamuji kam jedem :) Po pár minutách koukám, že jedem směrem na zónu a hlavou se mi prožene ‟tyjo, doufám, že neexistuje hotel jménem Ribat‟
A co si myslíte ?? Samozřejmě, že ano !

No co vám budu povídat, další výtlem :D Raději jsme se vrátili zpátky, po pláži :) 
Nafotily fotky, smočily nožky a zakotvily bezpečně na hotelovým baru :D








Tenhle hrníček je strašně velikej :D 
















Tak přístě se na ten hrabák snad dostanem no :)) A co vy, máte podobný historky ? Napište :))

Vaše, Hybrid Girl



You May Also Like

0 commentaires