Tak jsem zedník nebo co ?

by - juin 12, 2016

Pořádný vedra ještě ani nezačaly a já už to fakt nedávám ! Není to ještě ani měsíc, co pracuju a už mám opálení podle trička ! No chápete to ? Tady v Tunisku se tomu říká opálení jako zedník :D Já přece nejsem žádnej zedník :D Ja jsem delegátka a mám vypadat reprezentativně :D Asi musim na pláž, doladit si barvu :D

To jsou problémy, co ? :D

No každopádně, jeden z těch dní, kdy jsem si opálila to tričko byl čtvrtek, kdy jsem jela na výlet do Kartága :) Bylo šílený vedro, ale já si ten výlet moc užila :) Mě to prostě baví, seznamovat turisty s Tuniskem :) Přijed'te někdy za mnou, taky vás seznámím :))

Noc předtím jsem byla vzhůru asi do jedný do rána a opakovala si historii :D (díky tati :D ) přece nebudu vyprávět blbosti, že jo :)


Ale i přesto šílený vedro se výlet moc povedl :)
Byli jsme v Kartágu - v lázních Antonína Pia a na pahorku Byrsa, ke kterému se váže legenda o vzniku Kartága.




























Byli jsme v malebné modro-bílé vesničce Sidi Boussaid, tam jsem si teda museli dát menší výšlap do kopečka, ale stálo to za to :) (Ano, pořád bylo strašný vedro :D )






Byli jsme na hlavní třídě Tunisu - Avenu Habiba Bourghuiby, právě tam je Ministerstvo vnitra a tam byly demonstrace během tuniské revoluce.



A byli jsme v desátem patře jednoho hotelu, je tam super výhled na celou tu ulici. Tunisani tam choděj pít, je tam bar :) Ale my jsme nepili, jen jsme se pokochali výhledem, nafotili fotky a sjeli výtahem zase dolu.





Nakonec jsme byli v tuniské medině, ta je zapsaná na seznamu památek UNESCO od roku 1979. A právě v téhle medině je velikej trh - souk, ve kterém se ztratím i já :D Ale serepetiček a cinkrlátek tam najdete bezpočetně :)





Tak co, líbí ? Chtěli byste se tam podívat ? Přijed'te a napište mi, ráda vás vezmu :))

Jo a mimochodem, všímáte si, že už nefotím jen do čtvercovýho formátu, jo ? :D Všechny fotky ale nejsou moje, pořád jsou lidi co to vyfotí líp než já :D A já jim tímto moc děkuji, však vy se poznáte :)

Doufám, že se výlet líbil :) Ten pravý i ten virtuální :)

Vaše, Hybrid Girl



































You May Also Like

0 commentaires