Shopping - zaručeně čerstvé

by - juin 13, 2016

Pamatujete fotky toho ovoce co jsem dávala na instagram ? Tu bedýnku plnou broskví ? :D
Tak takhle podobně se u nás v Tunisku nakupuje :D
Čerstvou zeleninu a ovoce tu vždycky najdete  a o rybách ani nemluvim :)


Běžný turista se na trh nedostane, takže když jsem v Mahdii na jednom byla,
 to prostě nešlo nevyfotit !

Tuniské trhy jsou většinou rozdělený na dvě části: ta první, čistší a tišší je jako první tam najdete ovoce a zeleninu, sezónní i nesezónní :) Říkám tišší, ale i tam obchodníci pořvávaj ceny :)

"Kilo za dinár, kilo za dinár !"
"Kilo za dva, kilo za dva !!"









Zadní část už je jen pro otrlý :D Já jsem tam byla pouze s pánskou části skupinky, holky citlivky zůstaly venku :D
A tam už to jede ! Pořvávání obchodníků ale i nakupujících, sekání sekáčků a hvízdání nožů ve vzduchu, kapání krve na podlahu a sem tam cákání vody, když to omejvaj :D 
Néééé, přehánim :D 
(Ale ne moc :D ) 
No rozhodně to neni pro citlivé povahy :) Přiznám se, taky jsem byla taková :D Když jsem poprvé viděla pověšenou kraví hlavu, znak že je čerstvé maso, fakt se mi udělalo šoufl :D
Ale ted' už jsem otrlá tunisanka (hahaha :D ) a zvykám si :D















Nemáte chut' si ty ryby a potvory koupit ? K tomu zeleninku na salát a grilovačka může začít ! Vsadim se, že jste na pravý tuniský ještě nebyli ! Až přijedete, ozvěte se, můžem to zorganizovat :)

Mimochodem, kdo se za mnou chcete podívat, mám nový domov - Hammamet :) Ale o tom až příště :)))

Vaše, Hybrid Girl

You May Also Like

0 commentaires