New place - new home

by - juin 14, 2016

Ve včerejším článku jsem vám hlasila, že mám nový letní domov :) A tím je – tamtadadááá – 

HAMMAMET !

(Dobře, oficiální destinace je Hammamet a Nabeul :D )

Chápejte, až do ted’ jsem byla zvyklá, že jsem přes zimu v Tunisu a v létě pak jedu na opačný konec země – Djerba a Zarzis :)

V Zarzisu jsem vychodila gymnázium a na Djerbě pak začala pracovat, jsem tam prostě jako doma :) Šéf recepce na jednom z hotelů by vám řekl, že jsem vyrostla u nich na hotelu, hahaha :D 
No né, vážně Djerba a Zarzis jsou moje srdcová záležitost, mám tam prolezlej každej kout a všichni mě znají (takže jestli tam někdy budete chtít soukromýho průvodce, mé služby jsou vám k dispozici, eheheh :)) )

No a letos byl čas na změnu, poznat a prolézt si tuniskou pevninu :) A Hammamet je ani ne hodinu od Tunisu, což se tento týden hodí, mám zkouškový ;) Takže si každý ráno vesele jezdím do Tunisu a odpoledne pak zase zpátky :)

No dobře a co jsem tady v Hammametu stačila za ty dva týdny objevit ?

Carthage Land – zábavní park kam se rozhodně musim zajít podívat :D 
Aspoň na kolotoč a na cukrovou vatu :D A vyfotit se u obrovských soch slonů, kteří jsou u vchodu :D







Pupput – archeologické naleziště z doby římanů, které se nachází v jižním Hammametu :) Už jen to jméno je skvělý ! Pupput :D







Opuštěný hotel African Queen – vypadá krásně pochmurně :) Kdybych byla fashion blogerka tak tam rozhodně nafotim nějakej outfit :D Uplně to vidim, nějaký pěkný dlouhý šaty s orientálníma motivama :D No, možná i na to dojde, někdy :) Chtěli byste ?


Docela dobře vypadající kavárnu, nechtějte vědět jméno ale maj krásný bílý stany a křesílka :) A je s výhledem na moře ! A ano, je mi jasný, že tam budou pěkně mastný ceny :D Ale tak jednou, jedinkrát :D


Krásnou keramiku v Nabeulu, mají tam i dost originální kousky :) A jsou za babku !
Na souku v Nabeulu se chci podívat po tuniský žínce na mití :D 
Je strašně hrubá, na peeling jako dělaná :) A každej ví, že základem hezkého opálení je dobrej peeling :)






Naprostá random fotka :D Výkladní skříň jednoho obchodu v zoně Yasmine Hammamet. Ty květinový vlasy jsem tam nemohla nechat :D
 

Samozřejmě, že neustále objevuju, zatím jsem neměla možnost se všude podívat :) Ale nebojte, budu postupně referovat :)

Tak co, kdy se za mnou přijedete podívat ? Brzo doufám ! 
Budu se těšit :)

Vaše, Hybrid Girl

You May Also Like

0 commentaires