Tunisian Beach Life

by - juillet 18, 2016

Ahojte !

Sezóna je v plném proudu a abych řekla pravdu, většinu dní jsem prostě ráda, že jsem ráda :D Včera třeba, přišla jsem na pokoj asi v 5 odpoledne a vytuhla až do rána :D
Ale často na vás myslím a zrovna v pondělí jsem dělala něco, co by se vám mohlo moc líbit :)

A co že to vlastně bylo ? Byla jsem v Kelibii na oné slavné pláži Mansoura a rovnou jsme si tam udělali grilovačku :)

Přijela za mnou totiž Verča, spolužačka ze základky, se kterou jsem se neviděla přes 11 let (Ježíš, teď mi dochází, jak jsem stará :D ). A tak jsem jí vytáhla, ať se podívá, jak tráví dny na pláži tunisané :)

Cesta z Hammametu trvala asi hodinu, měli jsme nakoupený všechno, co jsme potřebovali (rozumějte - JÍDLO !) a vyjeli jsme :)

Pamatujete na video, kde zmiňovali pláž Mansoura ? Prý nejhezčí tuniská ! Tak to teda rozhodně ano !! Krásná pláž a ještě hezčí moře.

Jen je škoda, že byl vítr. Trvalo asi dvě hodiny, než jsme zapálili barbecue. Možná i víc, raději jsem to nepočítala :D Aspoň nám pořádně vyhládlo a ty ryby zmizely rychlostí blesku :D 















Po celém dni na pláži jsme si zašli do místní typické kavárny, která je ve skalách, Anna ochutnala vodní dýmku a po setmění jsme vyrazili domů :) Ehm, na hotel :D









Krásnej den, kterej se dá slovama těžko popsat, to prostě musíte zažít :)) Chcete ? Napište mi a přijed'te, všechno zařídim a co nezařídím, s tím vám poradím :)) Už ted' se na vás těším :)





Vaše, Hybrid Girl

You May Also Like

2 commentaires