Tunisian Haul - zakázaná zkušenost

by - août 05, 2016

Ahojte všichni !

Dlouho jsem nepsala, hlavní sezona je v plném proudu a já jsem se po práci nějak nedostala k tomu, abych něco napsala. Nebo chyběly fotky. Nebo něco... Znáte ty výmluvy, že jo ? :D 
Myslim si, že to bude mezinárodní :D

Každopádně, kdo mě sledujete na instagramu víte, že každý čtvrtek jezdím na výlet do Kartága. No a minule se mnou byla Jenifer a věřte mi, že jsme si ten výlet skvěle užili ! Udělaly jsme si z něj takovej nákupní a ochutnávací výletík :) 

Ochutnaly jsme tunisian street food - v Sidi Boussaid jsme si daly bambalouni :D Cukr jsme měly až za ušima ! Ale bambalouni už přece znáte, že jo :)


V Sidi Boussaid jsem taky našla krámeček, kde to vypadalo jako v Ali Babově jeskyni - lahvičky, parfémky a olejíčky, krabičky, který vůbec nepotřebuju, ale všechno krásný :D 
Nic jsem si nekoupila, nebojte :D




V Tunisu nakoupili na trzích, kde prodavači utíkali před policií - nemají totiž povolení, ale maj ty nejlepší věci ! A za babku :D 
Ani si nedokážete představit, jak moc byla Jenifer zklamaná, když se všichni rozutekli a ona už neměla co koupit :D
Našly jsme super pohodlný pantoflíčky - já zlatý a Jeni černý a nejúžasnější letní bomber ! 



A protože teď jsou v Tunisku letní slevy, nemohly jsme nezajít do Stradivaria. Tam jsme si vyhlídky úplně obyč basic bilý tričko a minisukně - já šedou a Jeni černou.
Neee, vůbec nemáme stejný oblečení :D


Ovšem NEJVĚTŠÍ pecka byla, když jsem v úterý byla u Jeni na hotelu a našla tam adidasky ! No koukám po nich už dlouuuho a pořád se mi žádný tolik nelíbily - ale když jsem viděla tyhle ! Černý a jakoby postříkaný barvou no nekupte to ! Akorát se mi po nich udělaly pěkný puchýře, musím je nějak rozšlápnout :) Boty, ne ty puchýře :D


No, myslím si, že za tenhle měsíc mám nakoupeno víc než dost (nemyslete si, že jsem za to utratila sta tisíce, já náhodou umim smlouvat :D ).

A vy, jestli chcete, zažít podobnej výlet, tak mi napište a přijed'te za mnou :) Do Tuniska do Hammametu - slunce, moře a levný nákupy a hlavně všechno vám zařídím a se vším pomůžu !


Mějte se hezky, 
Vaše Hybrid Girl






You May Also Like

2 commentaires