TUNISIA TIP: Hammamet

by - août 22, 2016



Ahojte :)
Je pondělí a já sedím od rána u počítače :) pracovní emaily nikdy nekončí :D #zezivotadelegatky

Ale teď je práce dost (aspoň pro dnešek) a já vám tu píšu článek s maskou na obličeji :D vypadám krásně !! :D

Už v minulým článku jsem vám psala, že pokud jedete do Tuniska je třeba pečlivě vybrat hotel :) ptejte se, čtěte recenze, hledejte fotky :) 
A protože bych to nebyla já kdybych vám celej tenhle procesus neulehčila, rozhodla jsem se, že vám představím každou destinaci a její nej hotely a výlety :)

Takže, Tunisia Tip - Hammamet, here we go !

Hammamet jedno z nejstarších tuniských letovisek, které se skládá z letovisek Hammamet, Yasmine Hammamet a Nabeul :) V hotelové zoně Yasmine Hammamet se můžete podívat do krásneho přístavu, kde to po večerech neuvěřitelně žije. Najdete tam taky zábavný park Carthage Land a postavenou medinu, kde můžete smlouvat :D Doufám, že to umíte :D
Ve "starém" Hammametu, kromě hotelů najdete pevnost z 10. století a pravou medinu, která je, spolu s kavárnou přímo u moře.
Zatímco Hammamet je turistický, Nabeul je mnohem víc "tuniskej" :D Od hotelové zóny do mediny to máte pěšky asi 10 minut a po cestě jsou zmrzlináři a cukrárny :D A pokud chcete keramiku, tak jedině z Nabeulu ! :)

Jelikož je Hammamet nejblíž hlavnímu městu Tunis, výlet, který by vám neměl uniknout je určitě  výlet do Kartága :) Abych řekla pravdu, od začátku sezóny na něj jezdím jednou týdně a nemůžu se ho nabažit :) A nechtějte ani vědět, co všechno jsem si během toho výletu stihla koupit :D 

Přístě radši pojedu bez peněz :D I kreditku nechám v trezoru, pro jistotu :D

Výlet j celodenní, i s obědem a jsou čtyři zastávky :) Lázně Antonína Pia v Kartágu, vesnička na kopečku Sidi Boussaid, největši tuniské muzeum Bardo a hlavní třída Tunisu - avenue Habiba Bourghuiby a všude jsou nákupy :D Jestli nebudu mít na konci sezony ani floka (tati, připrav se :D ) tak za to může tenhle výlet :)

A hotely ? Těch dobrých je hodně, těch méně dobrých ovšem taky :)
Za mě, osobně, můžu doporučit 
- Concorde Marco Polo
- Laïco Hammamet
- Iberostar Averroes
- Samira Club
- Vincci Nozha Beach
- Paradis Palace
- Dar Khayam
- Marmara Hammamet Beach


Yasmine Hammamet
Přístav
Hotel Laïco Hammamet

Medina Hammamet
Vincci Nozha Beach a ten nej výhled na bazé

Nabeul


Doufám, že najdete hotel, který se vám bude líbit :) A pokud máte tip na hotel, kterej já neznám, určitě napište :) A vůbec i když nemáte tip, tak pište :) Z každýho komentáře mám radost jako malý dítě :)

Těším se na ně,

Vaše, Hybrid Girl

You May Also Like

0 commentaires