TUNISIA TIP: Zarzis

by - août 29, 2016

Ahojte :)

Městečko Zarzis je poslední, ne moc známá destinace v Tunisku :)



Já jsem v Zarzisu skoro vyrostla, na místních hotelech jsem tu jako doma, všichni mě tam znaj :D
Jednou se taxikář podivoval, jak jsem to vyrostla, že si mě pamatuje ještě jako miminko :D (pochopte, je to blbost, jako miminko jsem byla v Mongolsku a maximálně ještě v Čechách :D )

Když jedete do Zarzisu, tak přistáváte a odlétáte z Djerby, proto se to celosvětově prodává jako jedna destinace. Zarzis prostě k Djerbě patří a opravdu vám CK nelže, když to nabízí pod ostrovem :) 

Cesta z Djerby do Zarzisu trvá necelou hodinku, jede se přes Římskou cestu, silnici přes moře :) 
Táta to zvládl i za půl, když jsem mu volala, že jsem v nemocnici :D

Co v Zarzisu určitě musíte navštívit jsou solná jezera. A určitě si s sebou vemte něco na tu sůl, do koupele je super a dá se z ní udělat krásnej diy dárek :)




V centru Zarzisu je Zelená mešita - velmi vděčný objekt na focení. A kolem dokola najdete nekončící olivové háje, kam se dá vyjet na čtyřkolce, na koni a nebo hezky tunisky na velbloudovi :)


Vzhledem k tomu, že Zarzis společně s Djerbou jsou nejjižnější destinace, rozhodně doporučuju výlet na Saharu :) 
Výběr je veliký - dvoudenní až do Tozeuru, jednodenní Matmata Douz nebo Tataouine Chenini :) 
Sahara je zážitek ne celej život a věřte mi, že i já se tam jezdím každej rok podívat :)

A hotely ? Za mě rozhodně
Safira Palms
Oasis Marine
Sangho Club Zarzis
Odyssée Resort
Eden Star
Lella Meriem
Zephir and Spa

Vidíte, Zarzisu se opravdu nemusíte bát :)) A znám spoustu takových, kteří se do Zarzisu vrací každý rok :) 

Mějte se krásně, 

Vaše Hybrid Girl



You May Also Like

0 commentaires