Griluju, griluješ, grilujeme Aneb hotelová pláž fakt ne !

by - août 11, 2016


Ahojte !
Víte kdy mám volno ? :D V pondělí ! Jojo, ten den, kteří všichni nesnáší já zbozňuju !! 
I LOVE MONDAYS ! 
A jako každé pondělí jsem jela na pláž :) 
Zase Kelibia - klasicky, místečko, které se jmenuje Hammam Aghzaz.
Tunisani si s sebou na pláž berou slunečníky, chladící boxy, barbecue, lehátka, někteří i židličky a stolek,  navařené jídlo a někteří dokonce i stany :D
Rozhodla jsem se, že to taky zkusím :D Třeba na tom něco bude :)
A taky že jo ! 
Grilovačka na pláži nemá chybu ! Veřejné pláže se nedají s těmi hotelovými porovnávat. Neposloucháte žádný "Ahoj, jak se máš ? Hezký český ! Zadarmo !" a "Dobže".
Já bych na hotelovou pláž ani nepáchla, vážně ne :)

Na menu jsme měli grilovaný steak a tuniský grilovaný salát - salat mechouia [mešweya]. Grilovaná rajčata, papriky a česnek oloupete a dvouma nožema rozkrájíte nahrubo. Zakápnout klasicky olivovým olejem a nabírat chlebem. Pokud je tradiční kulatej - tabouna, tak je to ještě lepší !
































Zůstali jsme až do západu slunce :) Nevím proč, myslela jsem si, že v Tunisku zapadá sluníčko do moře a ono né :D Turistka nó :D

Ale udělali nám tu nový pivo, smíchaný už se spritem, tak vám ho nemůžu neukázat :D Neptejte se mě, jak chutná, mě stačí, že je fotogenický :D

Přijeďte za mnou, ukážu vám pravé moře a pláž, která není plná otravujicích obchodníků ;) 

A co děláte na pláži vy ? Dejte mi vedět


Mějte se a užívejte si
Vaše, Hybrid Girl


You May Also Like

2 commentaires

  1. Chapu, ze je tezke fotit na plazi, kvuli svetlu a stinu, ale zkus si s fotkami trochu pohrat! :) Jinak si myslim, ze me Tvuj blog bude bavit! Rada poznavam nove kultury a zrovna v Tunisku jsem, asi jako jediny cech, nebyla! :D
    www.lifestylebirdie.com

    RépondreSupprimer
  2. Diky za tip :))) Obdivuju konstruktivni kritiku :)) Priznavam, ze nejsem expert na foceni, ale urcite na tom zapracuju :))
    Tak mi napis a prijed, bude se ti tu libit :)))

    RépondreSupprimer