Jak si užít Tunisko

by - août 19, 2016

Ahojte !

Hlavní sezona je v plném proudu a já většinou pracuju od nevidím do nedivím, pokud neobcházím svoje hotely, tak píšu zprávy a když mám volno jsem většinou ráda, že jsem ráda :)

To, že pracuju jako delegátka asi víte, takže každej den potkávám turisty a věřte mi, že mám kolikrát pocit, že neustále řeším ty samé problémy a stížnosti dokola. Přitom stačí tak málo abyste si dovolenou užili :)



1) Investujte do dobrého hotelu
To je asi základ. Bohužel, spoustu lidí si vybírá ten nejlevnější hotel a pak toho litujou a rozčilujou se. Chápejte, určitě je důvod proč je ten hotel tak levnej :) 
A když se píše, že je jednoduchej tak jednoduchej OPRAVDU bude. 
Co mě nejvíc mrzí je, když si někdo vybere špatnej hotel a pak podle něj soudí celé Tunisko :((

2) Vyberte si dobrý termín
Pokud můžete, vyhýbejte se hlavní sezoně. Červenec a srpen jsou nejhorší. 
Je horko.
Hotely jsou plné.
Recepční/číšnící/barmani nestíhají. Jsou to taky jen lidé.
Jsou fronty na baru/v restauraci.
Není dost talířů/příborů/lehátek.

3) Bud'te chytří
Obvyklá kapacita hotelu je asi 1000 lidí, někdy i víc. Opravdu si myslíte, že je možné aby nebyla fronta, když všech 1000 lidí vejde do restaurace ve stejnou dobu ?
Nebo aby byla volná lehátka, když si je někdo zabere aniž by tam ležel ?
Ne, opravdu to není možné :) 
Zkuste si zajít na oběd ve 13h15 místo ve 12h30 a uvidíte, že to bude lepší :)

4) Poslouchejte delegáta
Jestliže jste přijeli s cestovkou poslouchejte delegáta a zeptejte se na cokoliv co vás zajímá. Od výletů až po nákupy mimo hotel, opravdu víme, jak vám ušetřit špatná překvapení :)

A jestliže jste přijeli sami, zeptejte se  :)

5) Nevěřte animátorům/číšníkům/barmanům/plavčíkům
Ano, pravá láska existuje, ale věřte mi, ne s nimi ! Ano, opravdu jsou to bytosti (chápejte, nemůžu napsat muži, protože oni se jako muži nechovají), které mají na každém prstě dvacet turistek. Ano, opravdu mají každej turnus novou. Ano, opravdu balí všechny - mladé nebo staré. Je to dost nechutný :D Tak se do nich nezamilovávejte ! Nestojí to za to
A věřte mi, v žádném případě neprezentují tunisany ! Ale o těch vám napíšu jindy :)


Tunisko není jen hotel, bazén a pláž !

Tunisko jsou krásné památky starobylích civilizací jako Kartágo, Tunisko je noční život, bary a lounges (článek Tunisian Nightlife máte tady).
Cesta Tuniskem je o dobrém a pálivém jídle, o průzračném moři a písčitých plážích, o sladkém mátovém čaji a grilovaných rybách (články o jídle a grilování máte tady a tady)
Tunisko je o studeném severu, kde padá sníh a o horkém a suchém jihu, kde naprší jednou za pár let. 

Tunisko rozhodně stojí za to, abyste ho poznali. 
Nemůžete ho poznat, když nevytáhnete paty z hotelu. 
Nemůžete ho poznat, když se vracíte stále na to stejném místo. 
Já Tunisko poznávám už přes 10 let a pořád mě to baví :)



A nezapomeňte, na cokoliv se chcete zeptat ohledně Tuniska, ptejte se :)

Vaše, Hybrid Girl

You May Also Like

0 commentaires