Surprise - překvapení, které se za mnou dostalo až do Tuniska

by - septembre 22, 2016

Ahojte !

Začátkem minulýho týdne mi na hotel přijela paní s dcerou asi v mým věku, obě dvě usměvavé a už na letišti mi zdálky mávaly :))
Chápejte, pokaždý když mi přijede někdo sympatickej tak mám velikou (ehm, obrovskou ! ) radost, ale něco takovýho jsem nečekala !


Paní Michaela s dcerou Míšou mi totiž přivezly spoustu milých dárečků z eshopu, který vlastní (odkaz na eshop máte tady). Dokonce se i trefily, že jsem čajová :)


A co je ještě lepší ? Pamatujete, jak jsem v článku Malé Čechy v Tunisku (odkaz máte tady) psala, že bych chtěla pánovi přinýst něco českýho ? Tak i pro něj něco měly :D 

Není to úžasný ?

Paní Michaela má dokonce i masážní salón (kdo byste chtěl, tak odkaz máte tady) a protože jsem dostala i úžasné masážní svíčky, tak mi udělala malý masážní kurz
Certifikát nemám to zas ne, ale určitě jsem se něco naučila. 
Ted' už jen, kdy to použiju (haha, tati, čteš to ? :D )



Dostala jsem i spoustu užitečných rad o tom, 
jak brát mladý ječmen a chlorellu, který jsem taky dostala :D
O detoxu určitě bude článek, jen mi teda bylo řečeno, že raději až nebudu mít tolik práce :) Detoxikace střev se projevuje ne moc sympatickým způsobem :D fujky, fujky :D

Z tohohle malého (velkééého) překvapení jsem opravdu nadšená a tímto bych chtěla Míše i Míše strašně moc poděkovat :) 

Jsem ráda, že jsem vás poznala :)

Vaše, Hybrid Girl






You May Also Like

0 commentaires