Škoda ! Dopravní předpisy v Tunisku

by - septembre 10, 2016

Ahojte :)
Po několika dnech plného pracovního nasazení a poté celého dne spani jsem zpět :)

Včera nám v Hammametu pršelo a věřte nebo ne, já jsem z toho deště byla 

N A D Š E N Á :D

No vážně :D Je teda pravda, že chudáci turisti ze mě byli na začátku trochu vyjevený, ale potom je moje nadšení nakazilo :D A nebojte, ten déšt’ nebyl nijak velkej, odpoledne už začlo zase pálit sluníčko :)

  
Ale po cestě mě samozřejmě stihlo ohodit jedno auto a já jsem si uprostřed nadávání uvědomila, že nejčastější otázka nových turistů bývá :

« Máte tady vůbec dopravní předpisy ?? »

Odpověd’ zní  « Ano ! Máme :) »

Na tuniských silnicích, dálnicích a ulicích vládne zákon džungle :D Prostě silnější vyhrává :D Ten, kdo má větší auto vyhrává. Ten, kdo má dražší auto vyhrává. Ten, kdo veze turisty vyhrává. Ten, kdo má hlasitější klaxon vyhrává. Ten, kdo se všude proplete vyhrává.

Ale nemyslete si !
I když to vypadá dost nebezpečně, je to spíš takovej ten organizovanej chaos :)
A dopravních nehod tady máme mnohem míň než je jich třeba v Čechách :) A to je přece dobrý, ne ?

Jinak mimochodem, další z předních českých značek jsou v Tunisku :) (oficialní stránky tady). 
Stará dobrá škodovka dorazila až sem ! Spousta lidem jsem vysvětlovala, co vlastně škoda znamená :D
Moc jim nejde do hlavy proč je teda tak úspěšná :D

A musím říct, že v Tunisku je Škoda opravdu úspěšná a její účast se na tuniském automobilovém trhu zvětšuje.
Pro mě je to jedno z prvních aut, které jsem jako malá rozeznala (společně s Trabantem :D) a i když jsem si myslela, že symbolem je divná ruka s dirkou, vidět škodovku na ulici mi připomíná moje dětství.

 

A co vy ? Jaké bylo první auto, které jste poznali ?
Ráda se pobavím :)


Vaše, Hybrid Girl

You May Also Like

0 commentaires