Malé Čechy v Tunisku

by - septembre 10, 2016

Ahojte :)

O víkendu jsem objevila místo, o kterém se v tunisko-českém blogu nemůžu nezmínit :)

Domek, na břehu moře s kouzelným výhledem, který vevnitř vypadá jako srub ve Špindlu :D

 


Ale hezky popořadě.
Znáte ten pocit, kdy máte všeho dost a potřebujete z města ven ? Někam do přirody, načerpat sílu a odpočinout si od stresu ? Já tohle cítíla už pár týdnů :) To víte, konec srpna, konec hlavní sezony a konec reklamací a plných hotelů. Člověk jede od rána do večera a pokud zrovna nepracuje tak posílá maily a reporty :D

A když jsem zaslechla o tomhle místečku, neváhala jsem ani minutu.


Asi půl hodinky z Tunisu, směrem na Bizerte se ocitnete v místě jménem Cap Zebib.

 




Tam na vás čeká domek, celý ze dřeva - takovej rodinnej srub :) 
V domku žije starý pán, který studoval a žil v Čechách :)) Ale to jsem objevila náhodou :D

Všechno to začalo malou skříňkou na koření, celou v češtině... Koukám na to, čtu "pepř", "bobkový list" a přemýšlím, jestli se mi to zdá nebo ne :D


Po chvilce diskutování s majitelem, se dozvídám pravdu a najednou, v zapadlém koutě Tuniska mluvíme česky :D 

Není ten svět malej ?

Ekologicky postavenej domeček, který pronajímá lidem, kteří si chtějí užít moře :) Najdete tu plně vybavenou kuchyňku, koupelna a po točitých schodech nahoru najdete postele s výhledem přímo na moře. Klid a relax zaručen !



Najdete tu i barbecue, jacuzzi s mořskou vodou, saunu a i kosmeticko - masážní salon odkud koukáte na moře.



Pohádka !

Chcete se sem podívat ? Napište mi, všechno zařídím :)

Já osobně, se sem určitě vrátím :) 
Dokonce už přemýšlím co typicky českýho bych mohla majiteli přivézt :D 
Napadá vás něco ? Napište mi do komentářů, budu se těšit :)



Místečko, kde jsem si mohla odpočinout, vypít ranní kafe a čuchat moře (děláte to taky ? :D). 
Prostě vypnout :))

A jelikož jsem odpočatá a nově motivovaná, články budou ted' častější :)

Mějte se, 
Vaše Hybrid Girl


You May Also Like

0 commentaires