Tunisia ! What I miss about you ?

by - janvier 28, 2017

Ahojte !

Člověk by řekl, že když jsem v arabské zemi tak se mi po Tunisku tolik stýskat nebude :)) Ale světe, div se ! Opak je pravdou :) Tunisko mi prostě za ta léta přirostlo k srdci :)
A po čem, že se mi to stýská nejvíc ?


1) Rodina
Samozřejmě :))
Nebudu se tady rozepisovat do detailů, ale občas to není lehký být tu sama v cizí zemi :) Žadné rameno, kde se můžu vybrečet, žádná náruč, kde se můžu schovat :)

2) Tuniské jídlo
Food, of course ! Tuniský jídlo mi tu asi chybí nejvíc :D Umim to uvařit, ale neni to ono, nemá to ten správnej říz a já jsem ve finále zklamaná :D Dokonce i ta pálivá harissa mi tu chybí :D Ale víte co ? Já jí našla, v Carrefouru, takže si určitě něco dobrýho udělám :)) Plánuju tuniskej obloženej talíř, kterej jsem měla naposledy v srpnu - seriously ??! (článek máte tady) A to určitě napíšu i recept :)

3) Počasí
Zima je v Tunisku trochu upršená, ale má to svoje kouzlo :) Takovej ten studenej, šedej den, kdy nemáte na nich chut', jen se zachumlat do peřin a koukat na seriály :D 
Tady v Kataru nic takovýho neni, je konec ledna a já se pořád promenáduju v sandálkách :D #bloggersproblems

4) Práce
Říká se last but not least
Haha, ačkoliv se to zdá být šílený tak mi to chybí :D Ano, ti neustále stěžující si turisti, chybějící toaletní papír, nedostatek jídla v restauraci a tak :D Chybí mi to být expert na tu místní kulturu a vysvětlovat, že ti domorodci nerozumí česky i když na ně budete mluvit pomalu :D Chybí mi výlety do Kartága a šílený trhy s holkama, chybí mi pláž a bazén, mátový čaj a maurské kavárny 💙 
Chybí mi barbecue na pláži a dohadovat se kdo je opálenější, dokonce i ty transfery na letiště mi chyběj :D 
Chybí mi ta muzea a historie a ty příběhy okolo :))















Chybí mi ta možnost ukazovat lidem, jak krásné Tunisko vlastně je :)


Ale nebojte, Katar je jen zastávka, já se do Tuniska vrátím :) #promise

A co vy ?

Po čem se vám stýská nejvíc ?

Mějte se krásně

Hybrid Girl

You May Also Like

0 commentaires