Summer 2017

by - mars 16, 2017

Ahojte :)

Letní sezona se v Tunisku blíží a z internetu na mě vyskakujou články, jak se turisti letos budou vracet do Tuniska :)

A víte, co ? 

Mně se stýská.

Já vim, už jsem o tom psala článek (kterej si můžete přečíst tady), ale mě toho chybí mnohem víc :))

Chybí mi ty transfery na letiště a to nadšení lidí, že jsou konečně na dovolený. 
Chybí mi reakce těch dětí, když konečně vidí palmy a moře.
Chybí mi spálený, uplně rudý obličeje těch turistů. A stěžování si, že se neopálej. Nebo, že se spálili. Nebo, že se loupou.

A že přibrali z těch zákusků :D



Chybí mi jak se snaží naučit se pár arabských slovíček a opakují je několikrát denně. 
Chybí mi ty pohledy s velbloudama, který pro ně každej týden hážu do schránky.


Chybí mi ty fidorky a studentský pečetě a pivka pro tátu.

Chybí mi ty knedlíky a řízky a pozvání na panáka domácí slivovice.

Chybí mi ty slzy, když odjíždějí a sliby, že se příští rok zase uvidíme :)

"Tak zase za rok, slečno"


Ale tento rok se neuvidíme :) Tento rok budu zůstávám v Kataru, nebo možná pojedu někam jinam :)) Ale až pojedete do Tuniska na dovolenou, myslete na mě a pochlubte se fotkama a zážitkama z dovoleny :)







#forhybridgirl

Mějte se krásně

Vaše

Hybrid Girl








You May Also Like

1 commentaires

  1. Mně se dovča už blíží, i když letos Tunisko navštívím bohužel nejspíš jen jednou a jen na týden, hrrroozně se těším!
    Chlubit se budu určitě minimálně na IG, tak doufám, že alespoň tak tě tam budu moct vzít trochu s sebou :)

    RépondreSupprimer