2K17 Resolutions, yes I have !

by - janvier 03, 2017


Ahojte !!

Veselé Vánoce :D
A Šťastný Nový Rok :D

Já vím, jsem strašně pozadu :D Mám pocit, že dělám furt to samý dokola
-pracovat
-jíst
-spát
-sprchovat se / čistit si zuby / atd

Takže se omlouvám, za nedostatek článků a fotek, nějak to nešlo :)) Ale ! Novej rok je tady a s ním přišla i nová motivace a vůbec vůle to všechno nějak zorganizovat a zvládnout :)

A s tím přicházejí i moje letošní předsevzetí :)) Upřímně ? Nikdy jsem předsevzetí nebrala vážně, ale letos do toho fakt jdu !

1) Budu líp jíst
Už jsem s tím začala, co nejmíň smaženýho a co nejmíň cukru a mouky. Můj režim je někdy mezi paleo a vegan :D Nepiju kravský mlíko, maso skoro nejim, ALE sýr zbožňuju :D Snažím se to nehrotit a prostě jím, tu nejzdravější verzi toho, na co mám zrovna chuť ;)

2) Budu víc cvičit
Hahaha, ja a sport máme takovej love/hate relationship :D Nikdy jsem na sport moc nebyla, nijak mě to nenadchlo :) Dokud jsem neobjevila jogu <3 To jsem si pak pořídila růžovou podložku a stáhla spoustu aplikací a bum ! Jenže zase - poslední dobou prostě nemám čas a navíc joga mě špeků nezbaví, že jo :D Takže jsem si slíbila, že budu běhat !! #asap

3) Budu šťastná :)
#nocommentneeded



A jak jste na tom s předsevzetími vy ? Pochlubte se, můžem se podporovat navzájem :) a slibuju, že za tři měsíce bude follow up článek o tom, jak jsem dopadla :)) už teď si to píšu do diáře, protože v roce 2017 budu strašně organizovaná ;))


 Všechno nej nej,

Vaše Hybrid Girl

You May Also Like

0 commentaires