Abaya Photoshooting

by - mai 08, 2017

Ahojte :))

Určitě všichni znáte abáju - takovej ten černej "hábit" co nosí arabské ženy převážně v zemích Perského zálivu. Správná abája by měla ženu zakrývat od ramenou až po paty a ženy k nim většinou nosí podpatky, ale moderní kousky bývají i kratší a v různých barvách.
Abych řekla pravdu, většinou jsem na tyhle oděvy koukala hodně,

hoooooooodně 

skepticky a v duchu jsem si říkala: Chudák ženská, jak to může nosit ??

Ale pak jsem se dostala na photoshooting značky Brismcouture (instagram máte tady), která je jednou z luxusních značek tady v Kataru a která byla mimochodem nominovaná na Luxury Lifestyle Awards 2016 Middle East & Africa.

Místo klasické černé jsem si vybrala ručně šitou béžovou se zlatým zdobením a i když jsem v ní vypadala mírně (rozumějte, opravdu mírně :D ) tlustší 
připadala jsem si neskutečně elegantně a classy. A to je přece to, co my všechny hledáme, ne ?
A ostatní holky měly stejnej názor.



A photoshooting jsem si neskutečně užila a rozhodně to pro mě bylo něco novýho. 
Vlastně je to těžší než se zdá, musíte přece být co nejpřirozenější a zatímco na vás míří kamera vy přemýšlíte, jestli vám jsou vidět všechny póry a jestli vypadáte tak unaveně, jak se cítíte a jestli vaše vlasy vypadaj aspoň tak dobře, jako tý modelky vedle vás :D

#girlsproblems

Pár fotek pro vás samozřejmě mám a vy mi dejte vědět, jestli jste někdy abáju zkoušeli a nebo jestli máte chut' :)


--------------------------------------------------------------------------


Hi there :))

I'm pretty sure that everybody know what is abaya - long black dress that arabic women, especially in golf countries are wearing. Usual abaya should be black and covering everything from neck to toes and most of women would wear high heels, but nowadays you can find them shorter and in different colors.
Frankly speaking, I was always looking at these clothes quite a bit, 

quiiiiiiiiiiiite a bit

sceptically and I was wondering:  Poor woman, how can she wear such a thing ??

But then I had the chance to be a part of photoshooting for Brismcoutoure (link for Instagram here) one of the nominees for Luxury Lifestyle Awards 2016 Middle East & Africa.



Instead of typical black one I decided to try a beige one, handmade with golden details. And even if this particular colour and cut made me look a little bit (really tiny, liiiitle bit) fat I felt myself amazingly elegant and classy. And isn't that what we all look for ?
And not only me, other girls had the same feeling.

The experience of shooting was amazing and definitely a new thing for me. 
And it's actually more difficult than it looks like - because you are trying to act natural while in your head you are wondering if your pores are visibles and if you look as tired as you feel and if your hair is at least half  as perfect as the model's next to you :D

#girlsproblems

Yallah, have a look on the pictures and tell me if you ever tried an abaya or if you would like to :)

























You May Also Like

0 commentaires