Hybrid Girl in Qatar

by - novembre 11, 2016

Ahojte !

Tak dneska je to týden, co jsem se ocitla v Kataru. Neptejte se mě jak a proč, prostě přišla příležitost a já do toho skočila :) 
Po hlavě :D 
Doslova.

Z Tunisu je to 5 a půl hodiny letu a já jsem byla připravená na všechno:
Časopisy ✔️
Knížka  ✔️
Písničky  ✔️
Filmy  ✔️
Seriály  ✔️
Polštářek  ✔️
Cestovní polštářek  ✔️
Deka  ✔️
Teplý ponožky  ✔️
Svetr  ✔️
Šátek  ✔️
Léky na hlavu  ✔️
Léky na žaludek  ✔️
Léky na zvracení  ✔️
Zvracecí pytlíček  ✔️
Něco na mlsání ✔️
Rezervace k okýnku  ✔️
Rezervace jídla  ✔️ (mimochodem bylo to Asian Vegetarian Meal a bylo to strašně dobrý)

Jenže jsem si samozřejmě svůj carry on musela dát do přihrádky nahoru a jelikož pár vedle mě celých 5 a půl hodiny prospal (ano, opravdu :D), tak jsem se nemohla ani hnout :D

Ještěže Qatar Airways mají naprosto skvělej výběr filmů a to jídlo bylo fakt nej nej co jsem kdy v letadle jedla. Napít jsem dostala kdykoliv se mi zachtělo a hlavně jsem v letadle dokoukala na Pretty Little Liars ! 

Qatar Airways, you are amazing !

Let proběhl hladce, žádné zpoždění takže jsem po jednom filmu a několika dílů PLL v pořádku dorazila na Hamad International Airport v Dauhá. 
A víte co ? 

Čekal tam na mě obrovskej plyšovej medvěd :D



























Na letišti byla útulná kavárnička, kde měly Quest tyčinky, který jsem neochutnala. 
Bylinkový čaje, který jsem nepila :D 
A veeeliký Duty Free, kde jsem nebyla :D

#toughlife 
#bloggersproblems


Ale nebojte, všechno zkusím, všechno vyfotím a o všem napíšu :) 
Zajímá vás život v Kataru ?

Brzo se ozvu, 

Mějte se hezky :)

Vaše, Hybrid Girl







You May Also Like

2 commentaires

  1. Moc me zajima zivot v Kataru! Ale taky i to proc a jak! :D

    RépondreSupprimer
  2. No musim se priznat, ze to malo co jsem zatim videla se mi strasne libiiii :D Clanky budou, pomalu ale jiste :)) A proc a jak se taky urcite casem dozvis :)))

    RépondreSupprimer