Doha By Night

by - novembre 23, 2016

Ahojte :))

Tak se zase hlásím, už bylo načase :)) 
Mám toho ted' tak trochu hodně, nová země, nová práce, nový lidé. 
Upřímně, jsem tu přes dva týdny a ještě jsem se nestihla ani rozkoukat :D

Zatím jsem teda poznala jen večerní Dauhu, (Dohu ?? ani pořádně nevím, jak to skloňovat :D ) a to ještě ne celou :D Pár mrakodrapů u hotelu a jeden obchod'ák :D Ale řeknu vám, ta světýlka všude, to byla krása :)) #inlove

Ale mám toho ještě tolik, co musim poznat - místní promenadu, trh jménem souk waqif, muzea a restaurace a kavárny a vůbec všechno :D Mimochodem, příští týden sem do Costy dorazí perníček :) Yaaaaaassss !!

No zatím se pokochejte a mějte se mnou strpení :)) Nebojte, články a fotky budou :))
Brzo, brzičkooo














Ale uplně nejlepší bylo usínat se světly mrakodrapů a probudit v 8 patře :)) Ten výhled je nepopsatelný :)) No mrkněte se sami :)





Utíkam spát je pozdě a já mám zítra ranní směnu :)) Ale tak, co bych pro vás neudělala, že :))

Mimochodem, jaký máte počasí ? Tady máme okolo 27°, horkooooo :D

Mějte se krásně, brzo zase napíšu :)

Vaše, Hybrid Girl

You May Also Like

1 commentaires

  1. Já chci taky horko! Tady nula :-( Já myslela, že jedeš na výlet... a ty tam pracuješ? :-D

    RépondreSupprimer