Po stopách Angeliky

by - octobre 12, 2016

Ahojte !

Sedím v kavárně, mám před sebou hodinu čekáni a přemýšlím co bude :D 
Prší, neskutečným způsobem takže nakupování nepřichází v úvahu :D Moje peněženka z toho může být jen nadšená :D Ale co, takovej ten pocit, že tohle tričko/narámek/lak na nehty/rtěnku/boty nutně musím mít, znáte přece všichni :D nebo jsem jediná ?

Ano i v Tunisku prší :) 
Moc často to nebývá, ale i tak se může stát, že jednou za pár let promoknete až na kost :D Mě se to za mých 11 let v Tunisku stalo asi 3x :) To přece není tak moc, to ještě jde :)

Včera jsem se poprvé koukla, pořádně a soustředěně na film Angelika a sultán :) Tyhle filmy to prostě není můj šálek čaje, ale co bych pro vás neudělala, že jo :)


Ten film se totiž natáčel v Tunisku !
A to konkrétně ve vesničce Sidi Boussaid, v Monastiru u mauzolea Habiba Bourghuiby a v Eljemu v amfiteátru. Pár scén je ve čtvrti jménem La Marsa v Tunisu a něco málo se natáčelo v oáze Nefta.



Jestli chcete vidět fotky filmových scén i reality, tak určitě doporučuju stránku filmovamista.cz (link na film tady). Všechno je tam krásně zpracovaný :))


 



Znáte film ? Asi mu dám ještě šanci a podívám se na něj znovu :) Jdete do toho se mnou ? 
Znáte i jiné filmy, které se natáčely tady v Tunisku ?
Napište mi - budu ráda :) I o nich se chystá článek :))

Mějte se krásně :)) A přijed'te, pořád tu máme krásně :)

Vaše, Hybrid Girl




You May Also Like

0 commentaires